Groei jij met ons mee?
Gapph is op zoek naar een medewerker Backoffice

Medewerker Backoffice

Administratieve ondersteuning/ binnendienst medewerker

32-40 uur per week

Gapph Vastgoedbeheer heeft op haar hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch een leuke functie beschikbaar (32-40 uur). Word jij onze nieuwe enthousiaste collega die het leuk vindt om met verschillende (administratieve) taken bezig te zijn? Lever je altijd kwaliteit en beschik je ook nog over goede communicatieve vaardigheden? Ben je nauwkeurig, gestructureerd en goed in adequaat zaken verwerken en oplossen? Als jij je hierin herkent moet je beslist even verder lezen.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?
Samen met je collega’s van de backoffice ben je de stem van Gapph. Je staat onze bewoners en ondernemers, zoekers en overige geïnteresseerden vriendelijk te woord. Je vindt het leuk om ze te helpen met allerlei vragen. Je staat technische partijen te woord en je brengt ze in contact met de juist persoon binnen Gapph.

Een belangrijk deel van jouw dagelijks werk is het ondersteunen bij alle administratieve zaken waar een regio bij Gapph mee te maken krijgt. Het zorgvuldig en vlot verwerken van aanmeldingen met alle info van onze nieuwe locaties. Het verwerken van bijbehorende vergunning, wijzigingen en mutaties van de betreffende panden. Het aanvragen van de benodigde vergunningen. Het aanvragen van technische rapportages en deze compleet aan het panddossier toevoegen. Kortom een brede administratieve ondersteuning bij het dagelijks beheer van onze panden.

Je gaat daarnaast actief op zoek naar kandidaten die je kunt koppelen aan leegstaande ruimtes. Je houdt telefonische intakegesprekken met mensen die op zoek zijn naar een tijdelijke woon- of werkruimte. Je benadert actief zelf bedrijven, scholen of andere organisaties voor het werven van de juiste bewoners/ondernemers. Je plant bezichtigingen in de agenda’s van de vastgoedbeheerders. Ook ondersteun je de backoffice met een aantal andere taken zoals het opstellen van verhuurdersverklaringen, contact met gemeentes, opdrachtgevers en overige belanghebbenden en ondersteun je de regioteams met verschillende administratieve taken.

In deze rol werk je nauw samen met andere collega’s van de backoffice, de regioteams en marketing & communicatie. Zo bekijk je samen bijvoorbeeld aan de start van grote projecten wat er nodig is om een project te laten slagen. Jij zorgt ervoor dat de juiste bewoners en ondernemers gevonden worden want jij weet ze te bereiken. Het inzetten van de juiste communicatiemiddelen voor de werving gaat in overleg met het team Marketing & Communicatie.

Wat neem je mee?
Je hebt al enige jaren werkervaring opgedaan in een zelfstandige binnendienst/ondersteunende functie en bent toe aan een nieuwe uitdaging. Met jouw gedreven en servicegerichte instelling ben je altijd op zoek naar een klantgerichte oplossing. Daarnaast neem je mee:

  • Een flinke bak aan (positieve) energie, een vlotte babbel, doorzettingsvermogen, een proactieve instelling, overtuigingskracht en je kunt ook nog eens verschillende ballen tegelijk hooghouden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd;
  • Een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in een secretariële richting of dienstverlenende richting;
  • 2-5 jaar aantoonbare werkervaring;
  • Je bent bij voorkeur woonachtig in de buurt van het hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch.

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende en afwisselende job bij een organisatie met een servicegerichte dienstverlening;
  • Goede mensen willen ook goed betaald worden en dat begrijpen ze bij Gapph. Je salaris wordt dan ook gebaseerd op basis van je leeftijd, capaciteiten en prestaties;
  • 30 vakantiedagen (op basis van 40 uur);
  • Goede pensioenregeling;
  • Leuke collega’s in een jong, ambitieus en enthousiast team met een ondernemend karakter;
  • Een telefoon en laptop van de zaak zijn uiteraard part of the deal.

Waar ga je werken?
Gapph is marktleider op het gebied van vastgoed- en leegstandbeheer. Ondanks dat zij nog dagelijks groeit in binnen- en buitenland, is dit niet de belangrijkste ambitie. Gapph gaat namelijk voor het leveren van de kwaliteit die de markt verdient.

In totaal heeft Gapph 11 vestigingen, verspreid in Nederland en België. Het hoofdkantoor is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Met een team van in totaal 85 collega’s, denkt Gapph als een volwaardige marktpartij mee met gebouweigenaren om een win-win situatie te creëren. Ruime kennis en ervaring in de markt vertaalt zij naar slimme vastgoedoplossingen.

Interesse? Mooi! Wij komen graag met jou in contact
We ontvangen graag een motivatiebrief en een CV (met foto) van je. Deze mag je sturen naar [email protected]. Je kunt ook het onderstaand formulier invullen en beide documenten uploaden. Mocht je nog vragen en/of meer informatie willen over de organisatie en functie? Dan kun je contact opnemen met Sanne Jonkers, via 088 62 62 200.

    Vacaturetitel

    Persoonlijke gegevens

    Upload je CV

    Vragen over deze vacature?

    Sanne Jonkers

    088 62 62 200
    [email protected]

    Deel deze vacature

    Gapph in beeld!

    Gapph vastgoedbeheer
    Logo KLB

      Naam (verplicht)

      E-mailadres (verplicht)

      Onderwerp

      Bericht