Om veilig en verantwoord gebruik te maken van een leegstaande ruimte, kies je een beheerder met KLB-keurmerk.
Het doel van het Keurmerk Leegstandbeheer is om de kwaliteit van leegstandbeheer in Nederland te verbeteren. Dit is hard nodig om huurders én verhuurders te beschermen. Leegstandbeheerders die betrouwbaar, transparant en veilig te werk gaan komen in aanmerking voor het Keurmerk Leegstandbeheer (KLB). Zo weten de eigenaren én gebruikers van leegstaande panden dat ze met een betrouwbare partij te maken hebben, die zich houdt aan de rechten en plichten die bij goed leegstandbeheer horen.
In deze woning zijn kleine huisdieren toegestaan als hier goedkeuring voor is gegeven door Gapph.
Wil je hier van te voren meer zekerheid over hebben? Neem dan contact op met Gapph.
Gapph Vastgoedbeheer, partner van tal van vastgoedeigenaren en beheerders, is specialist in beheer en bescherming van bedrijfsruimte die tijdelijk leegstaat. Gapph biedt de mogelijkheid om leegstaand vastgoed tijdelijk een bedrijfsmatige bestemming te geven. Het alternatief voor antikraak bewoning bij leegstand.
Tijdelijke bedrijfshuisvesting is zowel voor startende als voor gevestigde ondernemers bedoeld. Deze hebben dankzij tijdelijke werkruimte of tijdelijke kantoorruimte de mogelijkheid om zonder hoge aanloopkosten en langlopende verplichtingen hun activiteiten te gaan uitoefenen. Ook met tijdelijke bedrijfsruimte biedt Gapph een voordelige en flexibele oplossing wat vooral voor kunstenaars die op zoek zijn naar tijdelijke atelier of expositieruimte een ideale oplossing is.
Tijdens de intake wordt een plan opgesteld voor plaatsing en het bedrijfsobject.
Indien u na inschrijving wilt reageren op een aanbieding van bedrijfsruimte, zorg dan dat bovengenoemde documenten zo spoedig mogelijk in het bezit komen van Gapph.
Vermeld duidelijk uw telefoonnummer, e-mailadres en de plaats waar u bedrijfsruimte zoekt. Na ontvangst en beoordeling van de gegevens nemen wij contact met u op.
Stap 1: Inschrijven bij Gapph
Wil je reageren op een woon- of werkruimte? Maak dan eerst een Mijn Gapph account aan. Met dit account kun je e-mailalerts instellen, documenten uploaden en direct reageren op alle ruimtes die beschikbaar zijn. Het aanmaken van een Mijn Gapph-account kost 25 euro. Als je bent ingelogd is het handig eerst de ontbrekende persoonsgegevens in te vullen. Ook kun je alvast documenten aanleveren. Hoe completer je dossier, hoe meer kans je maakt op een woning. De inschrijving geldt voor een jaar en eindigt automatisch wanneer je er niet voor kiest om te verlengen. We maken geen gebruik van stilzwijgende verlengingen. Het account kun je zelf verwijderen als je ingelogd bent. Let op: het account is persoonlijk en je kunt deze dus ook niet aanmaken of gebruiken voor iemand anders.
Stap 2: Reageren op een beschikbare ruimte
Nadat de inschrijving is voltooid, kun je met je zelfgekozen wachtwoord inloggen direct reageren op de ruimtes die op onze website staan. Je kunt niet reageren op de ruimtes die 'momenteel niet beschikbaar' zijn: die ruimtes zijn al bezet. Nadat je reageert op de woningen ontvang je een e-mail met daarin een link naar Mijn Gapph waar je de benodigde documenten direct kunt uploaden. Zonder de juiste (door ons goedgekeurde) documenten zullen we geen contact met je opnemen en word je niet uitgenodigd voor een bezichtiging.
Stap 3: Selectie door Gapph
Wanneer er een geschikte ruimte vrij is, volgt een selectieprocedure. We maken geen gebruik van wachtlijsten. De woningzoekenden die als eerste gereageerd hebben en een compleet en goedgekeurd dossier hebben op Mijn Gapph worden benaderd voor een intake. Aan de hand van deze selectieprocedure, die onder meer een intakegesprek en een creditcheck omvat, wordt bepaald of je voor een ruimte in aanmerking komt.
Stap 4: Toewijzing / Afwijzing
Nadat de selectieprocedure met succes is afgesloten, kun je een uitnodiging krijgen voor een bezichtiging. Tijdens of na de bezichtiging wordt besloten of je de woon- of werkruimte krijgt toegewezen.
Stap 5: Bewoning
Zodra je een ruimte toegewezen hebt gekregen, is het belangrijk om deze zo snel mogelijk te betrekken. Een zichtbare bewoning of een werkomgeving die wordt gebruikt dragen bij aan een veilige leefomgeving.
Stap 6: Opzegging
De duur van de bewoning of het gebruik staat van tevoren niet altijd vast en kan variëren van een maand tot enkele jaren. Is de ruimte opgezegd, door jou of door ons? Dan dien je deze na opzegging leeg, bezemschoon en geheel ontruimd opgeleverd worden. Zijn we blij met jou als tijdelijke bewoner of ondernemer, dan proberen we je een alternatieve ruimte aan te bieden. Een garantie kunnen we helaas niet geven.
Deze unieke locatie in Amersfoort biedt mooie woon- én werkruimtes. De werkruimtes zijn beschikbaar voor enthousiaste ondernemers die op zoek zijn naar een ruimte om workshops te geven, een dagbesteding of gewoon om (startende) onderneming naar een hoger level te tillen!
Hier kan het! Wij staan open voor ideeën qua invulling en gaan hier graag met je over in gesprek.
Nee! Bij Gapph werken we niet met een wachtlijst. Waarom niet? Omdat iedereen gelijke kansen verdient, ongeacht inschrijfduur. We zoeken de beste kandidaat met een volledig documentendossier. Maak daarom je profiel compleet voordat je reageert op deze werkruimte.
Let op! De getoonde foto's zijn ter indicatie en kunnen afwijken van de beschikbare werkruimte.