Dit ruime vrijstaande herenhuis beschikt over maar liefst vijf slaapkamers, een sfeervolle woonkamer, knusse keuken, nette badkamer, sanitaire voorzieningen en…
Meer informatie ↓
Houd onze website in de gaten voor de beschikbaarheid.
// col-md-7 nested ?>
// row nested ?>
// nested huisdieren icon icoontjes ?>
anno
1930
m2
164
kamers
7
Parkeergelegenheid
// content-box ?>
// kader ?>
Keurmerk Leegstandbeheer
Om veilig en verantwoord gebruik te maken van een leegstaande ruimte, kies je een beheerder met KLB-keurmerk.
Het doel van het Keurmerk Leegstandbeheer is om de kwaliteit van leegstandbeheer in Nederland te verbeteren. Dit is hard nodig om huurders én verhuurders te beschermen. Leegstandbeheerders die betrouwbaar, transparant en veilig te werk gaan komen in aanmerking voor het Keurmerk Leegstandbeheer (KLB). Zo weten de eigenaren én gebruikers van leegstaande panden dat ze met een betrouwbare partij te maken hebben, die zich houdt aan de rechten en plichten die bij goed leegstandbeheer horen.
Huisdieren mogelijk toegestaan
In deze woning zijn kleine huisdieren toegestaan als hier goedkeuring voor is gegeven door Gapph.
Wil je hier van te voren meer zekerheid over hebben? Neem dan contact op met Gapph.
Huurtoeslag tijdelijke huurwoningen
Voor de tijdelijke huurwoningen van Gapph is het vaak mogelijk huurtoeslag aan te vragen. De Belastingdienst laat via hun toeslagenpagina zelf berekenen of je in aanmerking komt voor huurtoeslag.
De hoogte van de toeslag is afhankelijk van je inkomen, je vermogen en je huur. Servicekosten kunnen ook van belang zijn bij de berekening van huurtoeslag. De toeslag kan oplopen tot maar liefst € 354,- per maand.
Voor opdrachtgevers door heel Nederland verzorgt Gapph het beheer van
woon- en werkruimtes. In sommige gevallen is dat met een
bruikleenovereenkomst. Dit wordt ook wel antikraak genoemd. Er wordt
gekozen voor een bruikleenovereenkomst als de ruimte op termijn
gesloopt, gerenoveerd, verkocht of verhuurd wordt. Op deze manier wordt
het pand tot het laatste moment gebruikt en voorkomen we problemen als
verloedering van het pand en de buurt, vernieling en ongemerkte
schade.
Antikraak wonen of werken is een betaalbare, flexibele oplossing.
Hoelang je de ruimte met een bruikleencontract kunt gebruiken varieert
per pand. Bij de start van een bruikleenovereenkomst is de exacte
einddatum vrijwel nooit bekend. Het is in elk geval tijdelijk. De
opzegtermijn van een bruikleenovereenkomst is minimaal vier weken, voor
jou én voor ons. Uiteraard proberen we je zo vroeg mogelijk
duidelijkheid te geven. Na de opzegging moet de woning leeg, bezemschoon
en in de oorspronkelijke staat worden opgeleverd.
Zijn we blij met jou als tijdelijke bewoner of ondernemer, dan
proberen we je een alternatieve ruimte aan te bieden. Een garantie
kunnen we helaas niet geven.
Wil je in aanmerking komen voor bruikleen?
Voor bruikleen gelden de volgende voorwaarden:
Je bent 18 jaar of ouder.
Je hebt geen inwonende, minderjarige kinderen.
Je hebt een aantoonbaar vast maandelijks inkomen (loondienst,
uitkering, studiefinanciering)
Je hebt een dagbesteding (werk of school).
Je hebt een back-upadres waar je heen kunt als het tijdelijk wonen
ophoudt.
Je bent je ervan bewust dat het een tijdelijke woonsituatiebetref.
Je dossier op Mijn Gapph staat op 100% en je hebt gereageerd op een ruimte.
Wat is een compleet persoonsdossier?
Je persoonsdossier is compleet wanneer je alle onderstaande
documentatie hebt aangeleverd:
een selfie of pasfoto;
geldig kopie van je paspoort / identiteitskaart (rijbewijs is niet
toegestaan);
kopieën van alle inkomensspecificaties van de afgelopen 3 maanden.
Deze kunnen bijvoorbeeld bestaan uit loonstroken,
uitkeringsspecificaties of brief toekenning studiefinanciering.
Afhankelijk van de ruimte kunnen er aanvullende voorwaarden zijn,
zoals:
Je hebt geen huisdieren.
Onze werkwijze
Stap 1: Inschrijven bij Gapph
Wil je reageren op een woon- of werkruimte? Maak dan eerst een Mijn Gapph
account aan. Met dit account kun je e-mailalerts instellen,
documenten uploaden en direct reageren op alle ruimtes die beschikbaar
zijn. Het aanmaken van een Mijn Gapph-account kost 25 euro. Als je bent
ingelogd is het handig eerst de ontbrekende persoonsgegevens in te
vullen. Ook kun je alvast documenten aanleveren. Hoe completer je
dossier, hoe meer kans je maakt op een woning. De inschrijving geldt
voor een jaar en eindigt automatisch wanneer je er niet voor kiest om te
verlengen. We maken geen gebruik van stilzwijgende verlengingen. Het
account kun je zelf verwijderen als je ingelogd bent. Let op: het
account is persoonlijk en je kunt deze dus ook niet aanmaken of
gebruiken voor iemand anders.
Stap 2: Reageren op een beschikbare ruimte
Nadat de inschrijving is voltooid, kun je met je zelfgekozen
wachtwoord inloggen direct reageren op de ruimtes die op onze website
staan. Je kunt niet reageren op de ruimtes die 'momenteel niet
beschikbaar' zijn: die ruimtes zijn al bezet. Nadat je reageert op de
woningen ontvang je een e-mail met daarin een link naar Mijn Gapph waar
je de benodigde documenten direct kunt uploaden. Zonder de juiste (door
ons goedgekeurde) documenten zullen we geen contact met je opnemen en
word je niet uitgenodigd voor een bezichtiging.
Stap 3: Selectie door Gapph
Wanneer er een geschikte ruimte vrij is, volgt een selectieprocedure.
We maken geen gebruik van wachtlijsten. De woningzoekenden die als
eerste gereageerd hebben en een compleet en goedgekeurd dossier hebben
op Mijn Gapph worden benaderd voor een intake. Aan de hand van deze
selectieprocedure, die onder meer een intakegesprek en een creditcheck
omvat, wordt bepaald of je voor een ruimte in aanmerking komt.
Stap 4: Toewijzing / Afwijzing
Nadat de selectieprocedure met succes is afgesloten, kun je een
uitnodiging krijgen voor een bezichtiging. Tijdens of na de bezichtiging
wordt besloten of je de woon- of werkruimte krijgt toegewezen.
Stap 5: Bewoning
Zodra je een ruimte toegewezen hebt gekregen, is het belangrijk om
deze zo snel mogelijk te betrekken. Een zichtbare bewoning of een
werkomgeving die wordt gebruikt dragen bij aan een veilige
leefomgeving.
Stap 6: Opzegging
De duur van de bewoning of het gebruik staat van tevoren niet altijd
vast en kan variëren van een maand tot enkele jaren. Is de ruimte
opgezegd, door jou of door ons? Dan dien je deze na opzegging leeg,
bezemschoon en geheel ontruimd opgeleverd worden. Zijn we blij met jou
als tijdelijke bewoner of ondernemer, dan proberen we je een
alternatieve ruimte aan te bieden. Een garantie kunnen we helaas niet
geven.
Dit ruime vrijstaande herenhuis beschikt over maar liefst vijf slaapkamers, een sfeervolle woonkamer, knusse keuken, nette badkamer, sanitaire voorzieningen en een voor- en achtertuin. Parkeren kan gratis voor de deur. Een treinstation ligt op een paar honderd meter.
Je komt op fietsafstand van het centrum van Zevenbergen te wonen. Een supermarkt is zelfs op loopafstand te bereiken. In de straat wonen voornamelijk senioren, die behoefte hebben aan rustige buren een leefbare omgeving.
Openbaar vervoer Zevenbergen
Zevenbergen ligt bij Breda, Klundert en Etten-Leur.Op Loopafstand ligt NS station Zevenaar. Je kunt hier met de trein naar Dordrecht en Rotterdam of juist de andere richting in naar Roosendaal en Antwerpen.Met de bus kun je naar Breda
Kosten antikraakwoning Zevenbergen
De bruikleenvergoeding bedraagt slechts € 130,- per persoon per maand exclusief gas, water en elektra als je hier met zijn tweeën gaat wonen. Woon je liever alleen? Dan betaal je € 190,- per maand exclusief gas, water en elektra.
Let op! We zoeken vanwege de grootte van het huis specifiek naar 2 bewoners. We hebben van elke woning een eigen inschrijving nodig en een volledig persoondossier.
Ik heb interesse! Kom ik op een wachtrij te staan?
Nee! Bij Gapph werken we niet met een wachtrij. Waarom niet? Omdat iedereen gelijke kansen verdient, ongeacht inschrijfduur.
We zoeken de beste kandidaat met een volledig documentendossier. Maak daarom je profiel compleet voordat je reageert op deze antikraakwoning.
Let op! De getoonde foto's zijn ter indicatie en kunnen afwijken van de beschikbare
antikraakwoning.