Hoe werkt het?

Inschrijfprocedure

woonruimte

Stappen inschrijfprocedure

  • Check allereerst hieronder de voorwaarden.
  • Check of je beschikt over de vereiste documenten, zie hieronder.
  • Daarna beslis je of je wilt inschrijven. De kosten hiervoor bedragen eenmalig €25,-.
  • Vul het inschrijfformulier in en rond je betaling af via iDEAL.
  • Je ontvangt vervolgens een welkomstmail – check je spambox.
  • Activeer via de activatielink in de welkomstmail je persoonlijk account.
  • Upload alle gevraagde en vereiste documenten.

Let op! Pas als je al deze stappen doorlopen hebt is je inschrijving compleet. Hebben wij jouw tijdelijke woonruimte gevonden? Dan nemen we contact met je op.

Telefonische screening

Hebben we geschikte woonruimte gevonden dan nemen we contact met je op voor een telefonische screening. Wanneer je geselecteerd bent, kom je in aanmerking voor een bezichtiging.
Dat houdt in dat je:

  • Afspraak op locatie met een collega van Gapph.
  • Je ontvangt vooraf het contract inclusief kostenoverzicht. Houd rekening met extra kosten: borg, administratiekosten en het verplicht afnemen van het brandpreventiepakket.
  • Tijdens de afspraak wordt bekeken of je de woning toegewezen krijgt. Je tekent vervolgens digitaal het contract en je betaalt per pin de eerste kosten. Je ontvangt daarna de sleutels van jouw tijdelijke woning.

Jouw inschrijving

Pas als je alle stappen hebt doorlopen hebt is je inschrijving compleet. Hebben wij jouw tijdelijke woonruimte gevonden? Dan nemen we contact met je op.

Naar aanbod

Waar moet je aan voldoen?

  • Minimale leeftijd: 18 jaar.
  • Omdat je via Gapph altijd tijdelijk woont, kun je je niet inschrijven met inwonende minderjarige kinderen.
  • Niet overal kun je wonen met huisdieren. Dat is per project verschillend. Houd er dus rekening mee dat in de meeste gevallen het niet mogelijk is je huisdier mee te nemen.
  • Je hebt een dagbesteding (werk of school).
  • Je hebt een goed back-up plan. Dus waar ga je naar toe als het tijdelijk wonen ophoudt.
  • Denk goed na over je toekomstplannen.
  • Je staat ingeschreven bij een woningcorporatie.
  • Je bent bekend met de Wet kraken en het tijdelijk leegstand beheer.
  • Je realiseert je dat je gebruik maakt van het pand van iemand anders en handelt daar ook naar.

Vereiste documenten

De volgende documenten heb je nodig om je inschrijving compleet te maken:

  • Recent bewijs van maandelijkse inkomsten (loonstrook, uitkering specificatie of studiefinanciering);
  • Selfie (pasfoto);
  • Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering;
  • Inkomensverklaring, op te vragen bij de Belastingdienst: Let op! Verwijder op twee plekken in de brief je BSN voordat je het formulier uploadt. Laat wel de twee letters (bijvoorbeeld V-L /) voor je BSN zichtbaar.

Interesse in een (tijdelijke) woonruimte?

Heb je bovenstaande inschrijfprocedure goed doorgenomen?
Schrijf je nu in via ons inschrijfformulier.

Inschrijven

Gapph in beeld!

Gapph vastgoedbeheer
Logo KLB

    Naam (verplicht)

    E-mailadres (verplicht)

    Onderwerp

    Bericht