Werken bij Gapph

Gapph is op zoek naar een gedreven en servicegerichte medewerker Bewonerszaken
(20-24 uur per week)

Medewerker Bewonerszaken ‘s-Hertogenbosch

Medewerker Backoffice/binnendienst medewerker – 20-24 uur per week

Gapph Vastgoedbeheer heeft op haar hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch een plekje vrij (20-24 uur). Ben jij goed in het telefonisch matchen van bewoners en ondernemers aan lege woon- of werkruimtes? En vind jij het leuk om vragen van onze bewoners en ondernemers te beantwoorden via onze verschillende (online) kanalen? Wil jij je verder ontwikkelen in de vastgoedsector? Word jij onze nieuwe enthousiaste collega die het leuk vindt om met verschillende (administratieve) taken bezig te zijn en altijd kwaliteit wil leveren en ook nog eens beschikt over goede communicatieve vaardigheden? Als jij je hierin herkent moet je beslist even verder lezen.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?
Samen met je collega’s van de backoffice ben je de stem van Gapph. Je staat onze bewoners en ondernemers, zoekers en overige geïnteresseerden vriendelijk te woord. Je vindt het leuk om ze te helpen met allerlei vragen. Je staat technische partijen te woord en je brengt ze in contact met de juist persoon binnen Gapph.

Je gaat actief op zoek naar kandidaten die je kunt koppelen aan leegstaande ruimtes. Je houdt telefonische intakegesprekken met mensen die op zoek zijn naar een tijdelijke woon- of werkruimte. Je benadert actief zelf bedrijven, scholen of andere organisaties voor het werven van de juiste bewoners/ondernemers. Je plant bezichtigingen in de agenda’s van de vastgoedbeheerders. Ook ondersteun je de backoffice met een aantal andere taken zoals het opstellen van verhuurdersverklaringen, contact met gemeentes, opdrachtgevers en overige belanghebbenden en ondersteun je de regioteams met verschillende administratieve taken.

In deze rol werk je nauw samen met andere collega’s van de backoffice, de regioteams en marketing & communicatie. Zo bekijk je samen bijvoorbeeld aan de start van grote projecten wat er nodig is om een project te laten slagen. Jij zorgt ervoor dat de juiste bewoners en ondernemers gevonden worden want jij weet ze te bereiken. Het inzetten van de juiste communicatiemiddelen voor de werving gaat in overleg met het team Marketing & Communicatie.

Wie ben jij?
Je hebt al enige jaren werkervaring opgedaan in een zelfstandige binnendienst/ondersteunende functie en bent toe aan een nieuwe uitdaging. Met jouw gedreven en servicegerichte instelling ben je altijd op zoek naar een klantgerichte oplossing. Daarnaast neem je mee:

  • Een afgeronde MBO+ opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting (uitzenden, detachering), secretariele richting of dienstverlenende richting (horeca, toerisme, etc.);
  • 2-5 jaar aantoonbare werkervaring;
  • Een flinke bak aan (positieve) energie, een vlotte babbel, doorzettingsvermogen, een proactieve instelling, overtuigingskracht en je kunt ook nog eens verschillende ballen tegelijk hooghouden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift en werkt nauwkeurig;
  • Je bent woonachtig in het werkgebied ‘s-Hertogenbosch;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Wat word je geboden?

  • Een uitdagende en afwisselende job bij een organisatie met een servicegerichte dienstverlening;
  • Goede mensen willen ook goed betaald worden en dat begrijpen ze bij Gapph. Je salaris wordt dan ook gebaseerd op basis van je leeftijd, capaciteiten en prestaties;
  • 30 vakantiedagen (naar rato berekend);
  • Goede pensioenregeling;
  • Leuke collega’s in een jong, ambitieus en enthousiast team met een ondernemend karakter!
  • Een telefoon en laptop van de zaak zijn uiteraard part of the deal.

Waar ga je werken?
Gapph biedt al ruim 25 jaar vernieuwende oplossingen in leegstand- en vastgoedbeheer en zijn uitgegroeid tot één van de grootste en meest toonaangevende vastgoedbeheerders van Europa. Nog dagelijks worden de activiteiten uitgebreid in binnen- en buitenland! Toch is groei niet de belangrijkste ambitie. Gapph gaat voor het leveren van de kwaliteit die de markt verdient.

Het hoofdkantoor van Gapph is gevestigd in ’s-Hertogenbosch. Daarnaast hebben we 8 vestigingen in Nederland en België. Met een team van 60 collega’s denken wij als een volwaardige marktpartij met gebouweigenaren mee om een win-win situatie te creëren. Gapph vertaalt haar ruime kennis en ervaring in de markt naar slimme oplossingen.

Interesse?
Mooi! Dan komen wij graag met jou in contact. Reageren kan vóór donderdag 28 oktober aanstaande. We ontvangen graag een motivatiebrief en een CV (met foto) van je. Deze mag je sturen naar [email protected]. Mocht je nog vragen en/of meer informatie willen over de organisatie en functie? Dan kun je contact opnemen met Cindy Kuijten, manager Marketing & Communicatie, [email protected] of via (06) 45 84 86 66.

De sollicitatieprocedure voor deze functie ziet er als volgt uit:
In de week van 1 november worden de kennismakingsgesprekken ingepland op ons hoofdkantoor in ‘s-Hertogenbosch.

Kandidaten die door zijn naar de volgende ronde krijgen bij de uitnodiging voor het vervolggesprek de nieuwe datum en tijd te horen.

Gapph in beeld!

Gapph vastgoedbeheer
Logo KLB

    Naam (verplicht)

    E-mailadres (verplicht)

    Onderwerp

    Bericht